Rockowy koncert charytatywny dla Kubusia


W życiu są czasem takie chwile, że choć człowiek sam średnio ma siły, to spina dupę, bo ktoś potrzebuje jego pomocy. Tak właśnie było na rockowym koncercie charytatywnym zorganizowanym dla Kubusia Piecyka w warszawskim Potoku. O jego historii możecie przeczytać tutaj i tutaj.



Miałam okazję poznać Kubusia, jego mamę i babcię dopiero teraz. I serio - podziwiam je. Ja nie wiem, czy znalazłabym tyle siły, woli walki. Są moimi bohaterkami i uświadomiły mi, jak wiele mam szczęścia, że mój Kubuś jest zdrowy.

Udało nam się uzbierać prawie 2,5 tysiaka na specjalny wózek inwalidzki. Nie uzbieralibyśmy tyle hajsu, gdyby nie Benio z Polish Folklor Tattoo - który pomimo choroby przybył do nas i podarował od siebie vouchery na dziary. Chyba nie muszę mówić, że były najbardziej chodliwym towarem? :) Dziękuje każdemu, kto przyszedł, kto kupił choćby najtańszą cegiełkę. To wszystko Wasza zasługa! Już niedługo ruszymy z licytacjami charytatywnymi, bo Kubuś potrzebuje rehabilitacji. Śledźcie uważnie mój profil na facebooku.


Wiecie co jest zabawne? Że prawie nie mam zdjęć! Nie wiem jak to się stało, ale albo siedziałam na bramce, albo prowadziłam licytacje/loterię z Eweliną z Gabinetu Sensoria, albo słuchałam koncertów. A koncerty były naprawdę świetne! Legendarne Zdready, Scream Maker, Raggabarabanda oraz OweN z wokalistą Skafander Płock   dali czadu - zasługują na Wasze kliknięcie i posłuchanie ich utworów! Świetnie było móc poznać chłopaków z zespołów, pogadać z nimi i zarazić się pozytywną energią. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się zobaczymy! 
Nakręciłam za to trochę filmów, możecie je podejrzeć na wydarzeniu.


Kilka dni po tej fajnej akcji przeczytałam, że ludzie z tatuażami to dno, że nie reprezentują sobą nic, nie mają żadnej wartości i niczego w życiu nie osiągną. Myślę, że trzy czwarte osób, którzy dorzucili się do zbiórki dla Kubusia jest wydziaranych. Ludzie, kiedy do Was dotrze, że tatuaże od dawna już nie są zaklepane dla więźniów? Że da się z nimi dostać poważną pracę, wychowywać dzieci i po prostu być dobrym człowiekiem!




Kubusiowi można pomagać cały czas - TU znajdziecie wszystkie informacje. 

Komentarze

Popularne posty