Podróż w czasie


Założę się, że Wy też często wspominacie jak to było, kiedy byliście dzieciakami. Porównujecie współczesne gry, bajki, zabawy z tymi z lat 90-tych, 80-tych. Wasi rodzice też zapewne mówili Wam o Panu Samochodziku, czy Jacku i Agatce. Tylko, że my mamy więcej szczęścia, bo możemy naszym Potworkom wszystko dokładnie pokazać :D Wybrałam kilka rzeczy, które kojarzą mi się z dzieciństwem i które pokazałam mojemu synowi. Jesteście ciekawi jego reakcji?


1. Dźwięk z kosmosu. Usłyszawszy go Jakub pojęcia nie miał co to mogłoby być i do czego służyć. Był przekonany, że coś się popsuło i to nie jest dźwięk, który chciałam mu włączyć. Domyślacie się, cóż to było?



Dajcie znać, jak zareagują Wasze dzieciaki, kiedy dowiedzą się, ile zachodu wymagało wcześniej połączenie się z Internetem :D


2. Seriale dla dzieci. Kuba oglądał i szczerze wkręcił się w Tajemnicę Sagali, podobał mu się również serial Trzy Szalone Zera. Co jak co, ale w latach 90tych kręcono naprawdę fajne seriale dla dzieciaków. Uwielbiam Gwiezdnego Pirata, Maszynę Zmian i Słoneczną Włócznię - pewnie jeszcze kiedyś zwrócę uwagę Trolla na te właśnie. A przy okazji, tego kolegę pamiętacie? ;)


 
3. Bajki. Niektóre współczesne bajki lecące na CN lub Niklodeon wydają mi się po prostu żenujące. Nie potrafię nie strzelać facepalma kiedy je widzę. Kiedy Troll był mały zapoznałam go z kilkoma hitami z mojego dzieciństwa. Muminki kochamy, Gumisie czy Smerfy też nie są mu obce. Jakiś czas temu pokazałam mu Super Świnkę, którą porównał z Ben 10, ale która jednak nie przypadła mu do gustu. Ostatnio przypomniał mi się Zorro, Księga Dżungli i Yattaman lecący na Polonii 1, ale z tym jeszcze poczekam (zwłaszcza z Yattamanem xD). Ciekawa jestem z kolei, czy oglądaliście na Polsacie te bajki, bo z kim nie rozmawiam, to mało kto kojarzy:



Candy Candy



Opiekuńczy Duszek



4. Eurobiznes. Wystarczyło raz zagrać, aby bakcyl został złapany. Potem dostałam wiadomość od siostry: "Budowanie hotelu w Wiedniu powinno być zakazane! Właśnie zbankrutowałam przez Kubę!" xD No cóż, nie wiem czego się spodziewała po moim dziecku xD




Co byście dopisali do tej listy? Jakie Wasze wspomnienia z dzieciństwa pokazaliście już dzieciakom? Koniecznie napiszcie w komentarzach :)
 

Komentarze

Popularne posty