I rock + Mama w glanach - więcej mroku, więcej rocka :D


Widzieliście już, lub też nie, filmik-niespodziankę zdradzający, że dołączyłam do teamu I rock. Jak to się stało? Ano tak to, że Dorota z Marcinem postanowili dać szansę nieopierzonej, bezrobotnej czarownicy z pustym Si Wi. I wiecie co? Przyjęcie ich propozycji okazało się jedną z najlepszych decyzji w moim życiu. Tylko dzięki temu mogłam zamieszkać w ukochanej Warszawie i sprowadzić tu synka bez żadnych obaw.


Chcę Was jednak uspokoić - MwG wciąż pozostanie autonomicznym blogiem, moim prywatnym miejscem, gdyż nie łączą się nasze "marki", a osoby. Mogę Wam zdradzić, że szykujemy masę nowych akcji, projektów i niespodzianek, pomysły kipią nam z głowy, a życie co rusz podsuwa nowe inspiracje. Bądźcie czujni, szykuje się kilka niespodzianek :) 


Poniżej wrzucam filmik, zrealizowany przez Jarka z MagYa.tv  :)




Oto kilka fotek z backstage'u :)

Mroki na starówce mode on ;]

"Kapeczkę się zmęczyłam!"

"Stanę na palcach, poudaję, że nie jestem hobbitem!"

Wygibasy z Szefową ;]

Nie mogłam się zdecydować, które fajniejsze (to, czy poprzednie) i dodałam oba :D

Oni tu po prostu... byli sobą :D
  
Slayer, ku*wa!


"Patrzcie, jakie mam fajne dziary!"

Szefu też się chwali dziarą, cały czas czuwając nad firmą ;]

A Dorotka chwali się swoimi... No. Smokiem :D
"Gdzie mogę zaparkować smoka?"


"O smoka mi chodziło!"

Matki-blogerki się spotkały i trajkotały tak, że aż Zygmunt uciekł z kolumny!

A co to za Pani w szortach i z tatuażami? Poznajecie? To Natalia z misz.masz.family! Spotkała się z nami, aby pomóc robić powyższe fotki. Jeśli śledzicie jej bloga lub Instagram, z pewnością już wiecie, jaką akcję tam rozpoczęła. Jeżeli nie - bądźcie czujni, my z Dorotką Ajrockową szykujemy coś ekstra właśnie z tej okazji. Jedno jest pewne - szczęki Wam poopadają... A już na pewno otworzycie usta (niekoniecznie ze zdziwienia ;>)!
 

Komentarze

  1. Natalię kojarzę - często oglądam jej fotki na insta...;))))


    świetną masz spódnicę daj namiary mam w planach kupić sobie coś maxi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica kupiona w KIKu na wyprzedaży odzieży letniej (kupiona w styczniu) za... 4 zł :D

      Usuń
  2. Ale super! Gratuluję świetnej pracy i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik jest przeuroczy, Twoja zapowiedź miażdży :D Takie wejście z glana, o!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty