Drugie urodziny bloga Mama w Glanach!!!


Minęło jak z bicza strzelił! Dokładnie 28 sierpnia 2013 roku opublikowałam tu pierwszą notkę, uruchomiłam fanpage. Czas na odśpiewanie (lub growlowanie, jak kto woli) STO LAT i podsumowanie dwóch lat działalności w liczbach:

63 465 - tyle odsłon bloga było w chwili pisania tej notki.
3 380 - tyle zajebistych osób polajkowało fanpage MwG.
129 - tyloma wpisami zdążyłam Was już zamęczyć, a zostawiliście pod nimi 725 komentarzy!

z: flickriver.com


Ale żadne liczby nie oddadzą tego, co zmieniło się tak w ogóle. Ha! Jest zajebiście! A to tylko dzięki Wam, moi wierni czytelnicy. Wy współtworzycie ze mną to miejsce za każdym razem, kiedy zostawiacie komentarze, podsyłacie zdjęcia, czy swoje historie. Dziękuję Wam, że cały czas trwacie, pomimo nieregularności notek. Mam takie poczucie, że ten mój kawałek internetu musiał powstać, że właśnie to był taki milowy krok, który musiałam postawić, by być tutaj teraz. Ja w przypadki nie wierzę.

Czymże by były urodziny bez prezentów (i konkursu)!!! ;)

Chciałabym, abyście napisali mi w mailu, który wpis z mojego bloga uznajecie za najlepszy i dlaczego. Kwestia merytoryczna, językowa, weźcie pod uwagę wszystko. Nie czekam na odpowiedzi "wszystkie" :P Wybierzcie któryś i uzasadnijcie swój wybór! 

Odpowiedzi przysyłamy na maila: lady.ragana@gmail.com do 4 go września do godziny 23.59.
Ogłoszenie wyników w poniedziałek 7 go września!


Nagrodą w konkursie jest koszulka z logo "Mama w glanach" w wybranym przez zwycięzcę rozmiarze :)
Ponadto - spośród WSZYSTKICH osób biorących udział w konkursie, zostanie wylosowana nagroda pocieszenia - eko torba z logo Mama w Glanach :)

Ja w koszulce "firmowej" ;)


Dzięki za to, że jesteście! I gwarantuję, to nie koniec niespodzianek na dziś!


Komentarze

  1. wow super! gratulacje! :)
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu pierwszy raz
    to nie potrafię ustosunkować się do opublikowanych przez Ciebie notek

    Ale za to zapraszam na herbatkę ;)
    Dopiero to miejsce
    kawał mojego życia został na interii
    i dopiero co skopiowałam treść głównego bloga
    jeszcze czeka mnie kopiowanie bloga z wierszami
    pomału pojawiają się tu:
    http://clarapoezja.blogspot.com/

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty