Długi weekend w Warszawie ;)


Podzielę się z Wami kilkoma zdjęciami z naszego weekendu ;) Warszawa jak zwykle nie zawiodła, ponadto odkryłam dwa nowe miejsca nadające się na nasz zlot. I jak ja się mam zdecydować? ;) Zdradzę Wam jedynie, że najprawdopodobniej będzie to druga połowa lipca (weekend ofc). Nad całą resztą pracuję, szukam i ogarniam.

Wyprawa niezwykle wyczerpująca, jak to bywa z nader żywym dzieckiem, ale i urocza, a wieczorne zmęczenie było najmilszym, jakiego w życiu doświadczyłam :)







Opis miejsca chyba jest zbędny ;)








No cóż... "Słucham metalu, ale w czarnym jest mi gorąco!"
W sobotę było! :D




MWP 




MWP




Rany, Troll mnie niedługo przerośnie!





Dziękujemy za zdjęcia naszemu prywatnemu, 

ulubionemu fotografowi ;)


Komentarze

  1. Widzę, że wycieczka się udała. Życzę samych takich odkrywczych wojaży :) U nas w planach wyjazd do z.o.o.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty