Dzień Mamy :)


Kolejny Dzień Mamy, który obchodzę. Przyznam, że z roku na rok staje się on coraz słodszym dniem :) Nie, żeby synek szczędził mi laurek czy czułości na co dzień, co to to nie :) Jednak widzę, jak bardzo się stara, aby dzisiaj wszystko było idealne :)

Pokażę Wam prezent, który ucieszył mnie najbardziej :)




Tłumaczenie z Jakubowego na nasze: "Kochana Mamo, życzę Ci, żebyś była zawsze taka uśmiechnięta" :) Napisał to zupełnie sam w wielkiej tajemnicy, bardzo się starał :)


W przedszkolu Trolla rozmawiano wczoraj o mamach. Oto, co powiedział o mnie mój syn:

"Moja mama ma pomarańczowe włosy, nosi czarne ubrania i lubi kolor czarny. Jest metalką. Zawsze mi pomaga przechodzić nocny poziom w "Roślinki kontra Zombie". Jest wesoła i najbardziej lubimy się razem kiziać (przytulać i całować)."


To bardzo miły dzień, pomimo stresującego poranka. Mam nadzieję, że i Wy macie udane Święto Mam :) Życzę Wam wszystkim, abyście pozostały sobą w swoim macierzyństwie. Pokażcie dzieciom swoje pasje, niech widzą, że świat jest piękny! Bądźcie silne, pewne siebie. Obyście zawsze były zdrowe i szczęśliwe, by dbać o swoje pociechy!



Nie ma to jak wykulać się w piachu z mamą ;]
Z niedzieli :)
[Ragana straszy licem no make up :P]



Komentarze

  1. piękne życzenia;)))


    zazdroszczę pogody. kurde gdzie do kogo nie zajrze ten na letniaka w słonku. tylko u mnie ledwie 10 na plusie i ulewa.;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Regano! Twój synek to skarb i widać, że ogromnie cię kocha. Zdrowia wam życzę :)
    PS uważam, że bez makijażu wyglądasz najkorzystniejszej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty