Koszulki z naszym logo - ZAMÓWIENIE


Postanowiłam napisać notkę, gdyż trochę do napisania mam :D

Wspomniałam już na naszym facebooku, że będzie możliwość zamówienia sobie czarnej koszulki damskiej z logo Mama w Glanach. Przypominam, że logo jest dziełem Joahannah von Frankenstein - niesamowicie utalentowanej dziewoi, której grafiki możecie podziwiać na wielu klimatycznych ciuszkach ;)

Koszulki są w rozmiarze S, M, L oraz XL - standardowe - ani zawyżone, ani zaniżone.

Koszt jednej to 37 zł plus wysyłka:
list polecony - 6zł
list polecony priorytetowy - 7,50 zł
mini paczka - 11 zł (potrzebny nr telefonu)


Zamówienie koszulki jednoznaczne jest z dokonaniem przedpłaty na moje konto. Nie jestem w stanie wyłożyć z własnej kieszeni, nie wiem jak duże będzie to zamówienie. Zgłoszenia-wpłaty zbieram od 10.04.2015 do 24.04.2015 roku włącznie. Wiem, że wpłaty księgują się różnie, dlatego też poczekam do poniedziałku (27.04.2015) i tego dnia wieczorem złożę zamówienie zbiorowe. Proszę o nie składanie zamówień w poniedziałek. Koszulki powinny dotrzeć do mnie w przeciągu 24 godzin (kurier), które bezzwłocznie popakuję i wyślę na poczcie. Dla przypomnienia, wygląda ona tak:






Dane do przelewu:
Katarzyna Knycpel
ul. Górna 11/3
62-740 Tuliszków

Alior Bank, nr konta: 46 2490 0005 0000 4000 6099 8633 
Kwota: 37 zł + koszty przesyłki

W tytule proszę podać ILOŚĆ SZTUK I ROZMIAR oraz ADRES EMAIL, np. (1szt: M annakowalska@wp.pl lub 2szt: M, M, annakowalska@wp.pl lub 2szt: S, XL annakowalska@wp.pl) - jeden raz napisany rozmiar to za razem jedna sztuka, w ten sposób mi się nie pomyli ;)

Kiedy dostanę przelew skontaktuje się na podany adres e-mail, dam znać, że otrzymałam wpłatę oraz poproszę o adres do wysyłki.

W przypadku zamówienia większej ilości sztuk koszty wysyłki listami poleconymi wzrosną o 1zł/szt, minipaczka bez zmian.

Dopiero zaksięgowana wpłata jest dla mnie jednoznaczna ze złożeniem zamówienia, nie wiadomości typu "chcę", "zamawiam" :)
Uprzedzam, że nie będę za nikogo wykładała, ani przedłużała ostatecznego terminu wpłat, trzeba być fair wobec innych. 

Czy napisałam o wszystkim? Chyba tak :)
Mam szczerą nadzieję, że na przyszłość uda mi się ogarnąć lepszy (i szybszy) sposób zamawiania przez Was koszulek. 


UWAGA UWAGA!!!
Przyjmuję również w ten sam sposób zamówienia na eko torby z naszym logo! Jeżeli nie zdążyłaś sobie takiej kupić ostatnim razem - możesz zamówić ją postępując identycznie jak w przypadku zamówienia koszulki. Zmienia się tylko tytuł przelewu - "torba + twój mail". Koszt torby to 19 zł + koszty wysyłki, takie same jak w przypadku koszulki (będzie to ten sam gabaryt)


Pozdrawiam! \m/

Komentarze

Popularne posty