I rock - rockowe ubrania dla całej rodziny!


Uwielbiam poznawać Was - drodzy rodzice. Inspirujecie mnie niejednokrotnie.  Dzisiaj z dumą prezentuję sklep założony przez jedną z naszych mam - Mama Rockowa. Sklep o nazwie I rock.


irock.pl

I rock powstało, ponieważ już kiedy zdecydowałam się na pierwsze dziecko wiedziałam, że nie będę miała po co wracać do pracy w której w tamtym czasie pracowałam. Stąd wziął się pomysł na swoją firmę, a idea rockowych ubrań narodziła się naturalnie z naszej miłości do dobrej muzyki i synka.

Mama Rockowa we własnej osobie i Bruno ;)

 Okazało się, że otworzyć sklep z odzieżą alternatywną to nie do końca takie hop siup. Cieszę się, że pomimo trudności właściciele nie poddali się i dopięli swego.

Ponieważ wszystkie instytucje do których zwracaliśmy się o dofinansowanie na start firmy uznały, że nisza rockowych ubrań dla dzieci nie ma racji bytu na naszym rynku, firma powstała z tysiąca złotych naszych oszczędności które z trudem udało nam się uzbierać. Nawet doskonałe udokumentowane argumentów finansowe i marketingowych, nie były w stanie przemówić do urzędniczego sposobu postrzegania świata. ;) Działamy od grudnia 2013 roku, wciąż rozszerzamy swoją ofertę, od kilku miesięcy mamy też w ofercie nierockowe propozycje.

Asortyment I rock to body i koszulki dla niemowląt, dzieciaków, młodzieży, dorosłych i ciężarnych. Zobaczcie sami, co fajnego mają w ofercie! Mnie najbardziej podobają się nadruki dziecięco-zespołowe, no i fakt, że są u nich rzeczy dla ciężarnych. A dowiedziałam się u źródła, że sklep ma masę nowych, fajnych pomysłów na rozszerzenie i tak już całkiem niezłego asortymentu :)









 [Oświadczam, że wszystkie użyte w poście zdjęcia zostały pobrane za wiedzą i zgodą właścicielki I rock ze strony sklepowej i jej bloga]

Kilka słów o materiałach. I rock posiada certyfikaty jakości materiałów. Dla mnie to ważna informacja, że bawełna jest 100 % z bezpiecznych źródeł.

Zamówiłam już swoje wybrane produkty - kontakt jest przemiły i podoba mi się, że jest możliwość odbioru osobistego w Warszawie ;) 

Zapraszam do zapoznania się z ofertą I rock - mam nadzieję, że dostanę przesyłkę na dniach, wówczas w weekend zrobię dla Was recenzję :)


Strona internetowa: http://irock.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/rockoweiszalowe?fref=ts

Komentarze

  1. sklepów z odzieżą rockową jest bardzo mało;)))) zawsze bedzie się gdzie zaopatrzywać w grderobę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mało jest, mało. Ale cieszmy się, że powstają nowe :)

      Usuń
  2. Maluch w takich ubrankach wygląda przeuroczo - uwielbiam, gdy dzieci pozwalają, w pierwszych latach swojego życia, zidentyfikować zainteresowania rodziców. Wiadomo, że później same zdecydują jak chcą się ubrać ale na początku - idealny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swojemu Leosiowi zamawiam ubranka przez polskich producentów, na miarę. Fakt- mało jest miejsc gdzie można "wyhaczyć" ciekawe dziecięce ubrana - np. typowo rockowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty