Prywaty uroczysty koniec... i początek ;)


Postanowiłam, iż nie będę zaśmiecała MwG wcinkami ze swojego prywatnego życia. To mój blog, na którym jako tako pokazuję siebie od strony macierzyńskiej i niech tak zostanie. Mama w Glanach pozostaje blogiem alternatywno-parentingowym, jak dotychczas.

Tym samym wszystkich ciekawych cóż porabiam nadprogramowo, bardzo serdecznie zapraszam na mój nowy blog!


Na nim znajdzie się wszelaki offtop, który tu od czasu do czasu popełniałam - trochę o moich handmade'ach, pasjach, działaniach. Jest tam również obiecana relacja z Balu Królestwa 1830 - jeżeli was to ciekawi, serdecznie zapraszam do czytania lub obserwowania. Wszyscy ci, którzy woleli MwG bez wtrącanych prywat mogą czuć się uspokojeni :)

Pozdrawiam,
Ragana :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty