"... Mam tę moc, mam tę moooooc..." - Disney on Ice Magiczny świat lodu.


Kochani, dzisiaj nie będzie mroczno ni trochę, ale jestem tak rozradowana dzisiejszą wycieczką do Atlas Areny, że muszę się tu wypisać :D

Jakiś czas temu zadzwoniła do mnie sąsiadka z propozycją, żebyśmy dla naszych dzieciaczków z przedszkola zrobiły wycieczkę na Magiczny Świat Lodu - rewię Disneya. W tym roku artyści z Disneylandu przygotowali adaptację Małej Syrenki, Pięknej i Bestii, Zaplątanych i Krainy Lodu. Bilet niby 79zł, niemało, ale wspomnienia niesamowite. Warto było!!! Siedzieliśmy w sektorze srebrnym, ale obiekt jest tak zbudowany, że było doskonale widać lodowisko z każdego miejsca. Boże, jak było cudownie! Sama siedziałam z paszczą tak rozradowaną, że poczułam się jak reszta małych dziewczynek z naszej grupy. Przepiękne kostiumy - idealne odwzorowanie tych z bajek. Piękne układy, efekty specjalne - już nie mówię o iskrach, ale ten padający śnieg! Ogień w kominku stojącym na środku lodowiska! Rodzice bawili się tak samo cudownie jak dzieci. Nie zapomnimy nigdy tej wyprawy :D Oto porcja zdjęć - robiłam je kanapką, więc nie spodziewajcie się cudów - ale to moja pamiątka :) A na youtube znajdziecie filmiki z rewii. Jeżeli zastanawialiście się nad wyprawą na to widowisko - warto! 

Tak mi się marzy zobaczyć kiedyś rewię Maleficent :)




































Komentarze

Popularne posty