środa, 5 listopada 2014

Liebster Blog Awards nr 7 i 8 :D


Otrzymałam kolejne dwie nominacje do LBA od blogów, które bardzo lubię :)
Mowa tu o V!ckyVamp!re oraz PsychoCook :)




Reguły zabawy mówią, że nominowany musi odpowiedzieć na 11 pytań nominującego, a potem nominować 11 innych blogów. Bez zbędnych wstępów - przejdźmy do pytań:

V!cky: 

1. Co Cię motywuje/napędza każdego dnia?
Chyba sam fakt, że pięknie jest żyć, cieszyć się każdym dniem, patrzeć z nadzieją na możliwości, jakie przynosi ze sobą każda następna chwila. Napędza mnie moje poczucie wolności oraz chęć rozwoju. Jestem uzależniona od samorealizacji :D
2. Sposób na wyciszenie?
Muzyka, książka... Tabliczka czekolady, herbata liściasta :) Najlepiej wszystko na raz :)

3. Twoje brzydkie/ładne nałogi? :)
Brzydkie, to na pewno obgryzanie paznokci, z czym walczę ;/ Ładne? hm... A nie wiem :)

4. Trafiła Ci się złota rybka i bardzo chce spełnić Twoje 3 życzenia. Brzmią one...?
- mieszkanie w Warszawie
- praca, pozwalająca się tam utrzymać
- trzecim będzie prośba o trzy życzenia dla synka ;P

5. Deser, który najlepiej Cię opisuje/najlepiej pasuje do Twojej osoby. Dlaczego?
Truskawki z bitą śmietaną, polane wytrawną czekoladą. Dlaczego? Jest to coś nieskomplikowanego, a przepysznego. Ja jestem dość nieskomplikowaną, szczerą osobą, a mimo wszystko wartościową. Mieszanka smaków i kolorów odzwierciedla moją różnorodność ;)

6. Jesteś prezydentem. Pierwsza obietnica, którą składasz ( i spełniasz) to...?
Darmowa edukacja dla wszystkich w pełnym tego stwierdzenia znaczeniu.


7. Piosenka/film: Tytuł, który kojarzy Ci się z dzieciństwem to...?
Bez chwili namysłu - "Laleczka z saskiej porcelany", którą kocham do dziś!


8. Jaką najważniejszą wartość przekażesz swojemu dziecku?
Bądź sobą szanując innych.

 9. Słodkie, kwaśne, słone, gorzkie?
Słodko-kwaśne ze szczyptą pikanterii ;)

10. Czego przenigdy! w życiu nie zrobisz?
Nie zdradzę przyjaciół.
11. Eko/weganizm i inne zdrowności. Moda, czy wstępujemy w końcu w lepszą erę, która uratuje nam planetę?
Nie mam pojęcia, gdyż ja bardzo lubię mięsko i produkty pochodzenia zwierzęcego, są one nam potrzebne i nie rozumiem szału na wegetarianizm i weganizm. Szanuję cudze przekonania, ale ja wiem swoje i trzymam się takiej pełnej diety. Co do eko - to jak najbardziej; wiadomo, że swojskie jedzonko jest o wiele zdrowsze od tego sztucznie pędzonego - np jajeczka o tysiąckroć pyszniejsze takie od szczęśliwej kurki ze wsi, niż takie z marketu. Smak jest bogatszy, walory odżywcze też, a jako że mieszkam w maleńkim miasteczku nie mam problemu z dostępem do eko żywności - na targach innej nie ma ;)

 

 PsychoCook:

1) Wolałbyś mieć palce zamiast zębów czy zęby zamiast palców?
Hahaha - zęby zamiast palców :D
2) Twoje pierwsze słowo?
Mama
3) Co teraz robi Twoja pierwsza miłość?
Obstawiam, że śpi, rano pójdzie na zajęcia, a w weekend mnie przeprosi za ostatnie narozrabianie - wciąż mam kontakt z moim narzeczonym z zerówki! :P

4) Ile miałeś lat, kiedy pierwszy raz pomyślałeś 'Szlag - jestem dorosły' ?
Oj nie wiem... z 15? :P
5) Czego najbardziej nie lubisz na innych blogach?
Hm... chyba sztucznego nabijania followersów i odsłon. Wg mnie dobry blog obroni się sam, często czytam takie, na których ludzie mają ciekawe rzeczy do powiedzenia, a oceniane są przez innych blogerów na podstawie odsłon, to paskudne.
6) Ulubiona strona w internecie?
Hm... Chyba Youtube, FB xD Dawniej był to mój Photoblog, ale znudził mi się ten serwis. Pomimo iż zostawiłam tam kawał życia.
7) Gdybyś mógł na jeden dzień zamienić się z kimś życiem - kto by to był?
Jest taka osoba, z którą zamieniłabym się na jeden dzień... ale to tajemnica ;)
8) Najbardziej znienawidzona potrawa?
Pierogi z serem! Ohyda, brzydzę się tego oślizgłego ciasta, a sera nienawidzę pod każdą postacią!
9) Ulubione miejsce w Polsce?
"Jest takie miejsce u zbiegu dróg..." Warszawa. Kocham to miasto z tysiąca powodów.
10) W skali od Kuby Wojewódzkiego do cegły jak duże masz poczucie własnej wartości?
Od około trzech lat usilnie uczestniczę w terapii budowania mojego poczucia wartości. Wg terapeuty jest ono wciąż za małe. Wg mnie - nigdy nie było tak wysokie. Zatem odpowiedź nie może być jednoznaczna... ;)

11) Ulubiona piosenka?
 Haaahahahahahahahahahaahah - nie da się odpowiedzieć na to pytanie! Mam ich tysiące. Ale niech będzie "Sear Me III" My Dying Bride.


Moje pytania:
1. Czy moralność w dzisiejszym świecie to przeżytek?
2. Książka, która zmieniła Twoje życie i którą wciśniesz mi przy najbliższej okazji w ręce, to...?
3. Czy starasz się zachować jakiś ślad po sobie dla potomnych? W jaki sposób?
4. Wolisz wypić łyżkę tranu czy łyżkę soku z cytryny?
5. Jesienna melancholia - dopadła Cię w tym roku?
6. Co jest w życiu ważne - wg Ciebie? Wymień max 3 rzeczy, uczucia, cechy.
7. Błędy ortograficzne - wypalają Ci oczy, czy nie zwracasz na nie uwagi?
8. Kupisz droższy handmade czy tańszą masówkę?
9. Przed zaśnięciem zawsze myślisz o...?
10. Ważny dla Ciebie cytat, aforyzm, fragment - zacytuj i podaj źródło :)
11. Jak sobie siebie wyobrażasz za 50 lat?



Niech odpowie każdy, kto chce - w komentarzu lub na swoim blogu (poproszę o link!) :) Nie będę w kółko nominować tych samych blogów :)