Liebster Blog Awards nr 7 i 8 :D


Otrzymałam kolejne dwie nominacje do LBA od blogów, które bardzo lubię :)
Mowa tu o V!ckyVamp!re oraz PsychoCook :)




Reguły zabawy mówią, że nominowany musi odpowiedzieć na 11 pytań nominującego, a potem nominować 11 innych blogów. Bez zbędnych wstępów - przejdźmy do pytań:

V!cky: 

1. Co Cię motywuje/napędza każdego dnia?
Chyba sam fakt, że pięknie jest żyć, cieszyć się każdym dniem, patrzeć z nadzieją na możliwości, jakie przynosi ze sobą każda następna chwila. Napędza mnie moje poczucie wolności oraz chęć rozwoju. Jestem uzależniona od samorealizacji :D
2. Sposób na wyciszenie?
Muzyka, książka... Tabliczka czekolady, herbata liściasta :) Najlepiej wszystko na raz :)

3. Twoje brzydkie/ładne nałogi? :)
Brzydkie, to na pewno obgryzanie paznokci, z czym walczę ;/ Ładne? hm... A nie wiem :)

4. Trafiła Ci się złota rybka i bardzo chce spełnić Twoje 3 życzenia. Brzmią one...?
- mieszkanie w Warszawie
- praca, pozwalająca się tam utrzymać
- trzecim będzie prośba o trzy życzenia dla synka ;P

5. Deser, który najlepiej Cię opisuje/najlepiej pasuje do Twojej osoby. Dlaczego?
Truskawki z bitą śmietaną, polane wytrawną czekoladą. Dlaczego? Jest to coś nieskomplikowanego, a przepysznego. Ja jestem dość nieskomplikowaną, szczerą osobą, a mimo wszystko wartościową. Mieszanka smaków i kolorów odzwierciedla moją różnorodność ;)

6. Jesteś prezydentem. Pierwsza obietnica, którą składasz ( i spełniasz) to...?
Darmowa edukacja dla wszystkich w pełnym tego stwierdzenia znaczeniu.


7. Piosenka/film: Tytuł, który kojarzy Ci się z dzieciństwem to...?
Bez chwili namysłu - "Laleczka z saskiej porcelany", którą kocham do dziś!


8. Jaką najważniejszą wartość przekażesz swojemu dziecku?
Bądź sobą szanując innych.

 9. Słodkie, kwaśne, słone, gorzkie?
Słodko-kwaśne ze szczyptą pikanterii ;)

10. Czego przenigdy! w życiu nie zrobisz?
Nie zdradzę przyjaciół.
11. Eko/weganizm i inne zdrowności. Moda, czy wstępujemy w końcu w lepszą erę, która uratuje nam planetę?
Nie mam pojęcia, gdyż ja bardzo lubię mięsko i produkty pochodzenia zwierzęcego, są one nam potrzebne i nie rozumiem szału na wegetarianizm i weganizm. Szanuję cudze przekonania, ale ja wiem swoje i trzymam się takiej pełnej diety. Co do eko - to jak najbardziej; wiadomo, że swojskie jedzonko jest o wiele zdrowsze od tego sztucznie pędzonego - np jajeczka o tysiąckroć pyszniejsze takie od szczęśliwej kurki ze wsi, niż takie z marketu. Smak jest bogatszy, walory odżywcze też, a jako że mieszkam w maleńkim miasteczku nie mam problemu z dostępem do eko żywności - na targach innej nie ma ;)

 

 PsychoCook:

1) Wolałbyś mieć palce zamiast zębów czy zęby zamiast palców?
Hahaha - zęby zamiast palców :D
2) Twoje pierwsze słowo?
Mama
3) Co teraz robi Twoja pierwsza miłość?
Obstawiam, że śpi, rano pójdzie na zajęcia, a w weekend mnie przeprosi za ostatnie narozrabianie - wciąż mam kontakt z moim narzeczonym z zerówki! :P

4) Ile miałeś lat, kiedy pierwszy raz pomyślałeś 'Szlag - jestem dorosły' ?
Oj nie wiem... z 15? :P
5) Czego najbardziej nie lubisz na innych blogach?
Hm... chyba sztucznego nabijania followersów i odsłon. Wg mnie dobry blog obroni się sam, często czytam takie, na których ludzie mają ciekawe rzeczy do powiedzenia, a oceniane są przez innych blogerów na podstawie odsłon, to paskudne.
6) Ulubiona strona w internecie?
Hm... Chyba Youtube, FB xD Dawniej był to mój Photoblog, ale znudził mi się ten serwis. Pomimo iż zostawiłam tam kawał życia.
7) Gdybyś mógł na jeden dzień zamienić się z kimś życiem - kto by to był?
Jest taka osoba, z którą zamieniłabym się na jeden dzień... ale to tajemnica ;)
8) Najbardziej znienawidzona potrawa?
Pierogi z serem! Ohyda, brzydzę się tego oślizgłego ciasta, a sera nienawidzę pod każdą postacią!
9) Ulubione miejsce w Polsce?
"Jest takie miejsce u zbiegu dróg..." Warszawa. Kocham to miasto z tysiąca powodów.
10) W skali od Kuby Wojewódzkiego do cegły jak duże masz poczucie własnej wartości?
Od około trzech lat usilnie uczestniczę w terapii budowania mojego poczucia wartości. Wg terapeuty jest ono wciąż za małe. Wg mnie - nigdy nie było tak wysokie. Zatem odpowiedź nie może być jednoznaczna... ;)

11) Ulubiona piosenka?
 Haaahahahahahahahahahaahah - nie da się odpowiedzieć na to pytanie! Mam ich tysiące. Ale niech będzie "Sear Me III" My Dying Bride.


Moje pytania:
1. Czy moralność w dzisiejszym świecie to przeżytek?
2. Książka, która zmieniła Twoje życie i którą wciśniesz mi przy najbliższej okazji w ręce, to...?
3. Czy starasz się zachować jakiś ślad po sobie dla potomnych? W jaki sposób?
4. Wolisz wypić łyżkę tranu czy łyżkę soku z cytryny?
5. Jesienna melancholia - dopadła Cię w tym roku?
6. Co jest w życiu ważne - wg Ciebie? Wymień max 3 rzeczy, uczucia, cechy.
7. Błędy ortograficzne - wypalają Ci oczy, czy nie zwracasz na nie uwagi?
8. Kupisz droższy handmade czy tańszą masówkę?
9. Przed zaśnięciem zawsze myślisz o...?
10. Ważny dla Ciebie cytat, aforyzm, fragment - zacytuj i podaj źródło :)
11. Jak sobie siebie wyobrażasz za 50 lat?



Niech odpowie każdy, kto chce - w komentarzu lub na swoim blogu (poproszę o link!) :) Nie będę w kółko nominować tych samych blogów :)


Komentarze

  1. Ja odpowiem w komentarzu, a co ! :)
    1. Mysle, ze moralnosc w dzisiejszych czasach to coraz rzadsza cecha...
    2."Jezdziec miedziany" oraz kontynuacja "alexander i tatiana" oraz "Ogrod letni" P. Simons
    3. Robiac zdjecia, zachowujac rzeczy, ktore maja dla mnie wartosc sentymentalna.
    4. Tranu
    5. Dopada mnie chwilowo- kiedy jestem bezsilna lub cs nie idzie po mojej mysli, ale z reguly ejstem bardzo radosna osoba.
    6. Zdrowie, rodzina,milosc.
    7. Wypalaja, jesli nie sa wypadkowa pospiechu lub cechy wrodzonej... Kiedy bylam nastolatka, bylam na tyle wyrachowana, ze potrafilam nie umowic sie na randke z chlopakiem, ktory robil bledy :P
    8. To zalezy od tego ile bede miala w danym momencie pieniedzy, aczkolwiek blizsze mojemu sercu sa czyjes wyroby- bo z serca i czesto oryginalne.
    9. O tym co musze zrobic nastepnego dnia lub w przyszlosci.
    10. "Trzymaj się z daleka od ludzi, którzy chcą ograniczyć twoje ambicje. Mali ludzie zawsze to robią, ale wielcy, zawsze dają ci poczuć, że tez potrafisz być wielki." M. Twain
    11. Za 50 lat.... no,to bede bardzo sedziwa staruszka... ale widze siebie jako krzepka, fajna babke z gromadka wnuczkow, ktore beda mnie odwiedzaly w moim domku nad jeziorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega fajne odpowiedzi! z wieloma się zgadzam, a cytat z 10 pytania bardzo pasujący i do mnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. ad 1;) nie tyle przeżytek co rzadkość. ludzie z zasadami są jak białe kruki wśród książek. w dobie pogoni za pieniądzem seksu słoneczek dragów ludzie gubią moralność. sstają się jak zwięrzeta, nawet gorsi
    ad 2) nie tyle że zmieniła ja po prostu lubię ksiązki zwłaszcza pochłaniam wszystko co spłodzi King, lubię tematykę horroru, sensację, kryminał
    ad 3) mieszkanie. dla obojga po mieszkaniu najlepiej plus jakaś dobra lokata na przyszłość. robię wszystko by kupić sobie mieszkanie a potem zapisać synom. mam nadzieję że mi się uda to zapewnić i jakiś dobry start w życiu
    ad 4) tran piję codziennie. i żyję;)))))
    ad 5) jak zawsze co roku. nie tylko na jesień również na zimę i przed wypłatą
    ad 6) rodzina, szacunek i pieniądze. mogę nawwet więcej ale jak tylko trzy opcje. rodizna zawsze powinna być najważniejsza wszystko oparte na wzajemnym szacunku a pieniądze - no cóż samą miłością się nie nakarmi anie nie ubierze. byt i dobre warunki są dla mnie ważne
    ad 7) rzadko je robię, jak już zrobię natychmiast poprawiam. w szkole miałam zawsze 6 z dyktand raz wygrałam konkurs ortograficzny. wstyd walić byki
    ad 8) tańszą masówkę. ze względu na kiepską sytuacje z finansami i pracą ( mam nadzieję że tylko chwilowo) nie stać mnie na droższe rzeczy.
    ad 9) "póki walczysz zwyciążasz" autora nie pamiętam. dostałam breloczek z tym cytatem
    ad 10) na pohybel ZUSowi z dziećmi i wnukami na jakimś zlocie motocyklowym albo na CAtle Party

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty