Potwory schowane w szafie - wierzyć czy lekceważyć?


"Strach jest najbardziej instynktownym odczuciem, jaki towarzyszy człowiekowi od samego początku życia. Pomimo iż kojarzy się raczej z rzeczami negatywnymi, jest nam niezbędny do prawidłowego funkcjonowania."


Zachęcam Was do przeczytania trzeciego już artykułu mojego autorstwa dla portalu www.wegemaluch.pl
Tym razem poruszam tam tematykę dziecięcych lęków oraz strachów - na czym polega różnica między nimi, które lęki są rozwojowe i jak należy na nie reagować.


Aby przejść do artykułu kliknij TUTAJ.


Jakie lęki mają Wasze dzieci? Jak sobie z nimi radzicie? Czekam na Wasze komentarze.


Komentarze

  1. Chyba jeszcze za wcześnie, żebym zabrała głos. Mój synek ma dopiero 14 miesięcy, a teoretyzować może każdy, tymczasem dopiero praktyka przynosi życiowe odpowiedzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam ten wpis, mega ciekawy i bardzo profesjonalnie opisany! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przygotowywałam się do niego około tygodnia :)
      Ale szlag mnie trafił, bo pisałam w OpenOffice, nie w MS WORD jak zwykle, a tam była włączona jakaś funkcja podpowiadania słów, przez co wkradł się błąd, a ja nie mam jak edytować tego rażącego w oczy dziadostwa! :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty