Czasopismo MÓJ PRZEDSZKOLAK


 Och, jak dawno nic tu nie publikowałam. Aż wstyd. No ale co tu oszukiwać - wakacje pełną parą, chciałam się głównie nacieszyć piękną pogodą po powrocie z pracy.

Strasznie lubimy ludzi, organizacje, stowarzyszenia, które chcą robić coś pożytecznego dla innych. Jakiś czas temu zgłosiło się do nas pisemko "Mój Przedszkolak", prosząc o napisanie notki. Jako, że mój synek jest w wieku przedszkolnym postanowiłam bliżej przyjrzeć się ofercie magazynu. Co mnie absolutnie zaskoczyło? Że jest ono zupełnie za darmo. Płaci się jedynie za przesyłkę, no ale to oczywiste.



http://www.mojprzedszkolak.com.pl/


Po darmowym czasopiśmie można by się spodziewać podrzędnego biuletynu, jednak NIC BARDZIEJ MYLNEGO! Ale po kolei :)

Mój Przedszkolak to bezpłatny magazyn dla rodziców, który łącząc dwa światy – świat Rodziców i świat Przedszkola – ma za zadanie wspierać rodziców w dbaniu o zdrowie, bezpieczeństwo i wszechstronny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym. Autorami artykułów są specjaliści, w tym m.in.  psycholodzy, lekarze, pedagodzy, nauczyciele przedszkola z wieloletnim doświadczeniem, którzy niosą pomoc zarówno rodzicom przedszkolnych debiutantów, jak i przyszłych absolwentów.

Tak piszą o sobie sami twórcy.
Rzuciłam okiem na tematy - a raczej próbowałam rzucić, ponieważ zaczytałam się tak, że nie zauważyłam, kiedy uciekła mi godzina z życiorysu. Może dlatego, że poruszane problemy są tak powszednie i życiowe - dotyczą absolutnie każdego przedszkolaka i jego rodzica. Z pozoru banalne i powielane wielokrotnie tematy są rzeczowo omówione przez specjalistę w swojej dziedzinie, bardzo przystępne i łatwo przyswajalne rady oraz wyjaśnienia niczego nie narzucają; czytelnicy dostają ciekawe i praktyczne propozycje rozwiązywania problemów większych i mniejszych. W każdym numerze poznać możemy interesujących ludzi, jak w ostatnim numerze opowiadacza baśni - co swoją drogą jest tak fascynujące, że postanowiłam zgłębić temat! Znajdziemy tam również wywiady ze znanymi osobistościami, którzy są jednocześnie rodzicami i dzielą razem z nami codzienne troski dotyczące ich własnych przedszkolaków.

Czasopismo ma kilka działów, każdy artykuł przygotowany jest przez ekspertów, jak dietetycy, psychologowie, lekarze. Znajdziemy w nim również reklamy produktów dla dzieci, polecane bajeczki, płyty oraz książeczki. Zdarza się, że na łamach czasopisma organizowane są konkursy dla dzieci, zachęcające do kreatywności.

Magazyn przeznaczony jest za równo dla rodziców małych przedszkolaków, ale również wychowawców, opiekunów, niań. "Mój przedszkolak" posiada bardzo fajny serwis internetowy, z którego możemy pobrać bieżący numer, zerknąć w archiwum, "posmakować" atmosfery pisemka, z kolei na facebooku udostępniane są fajne ciekawostki i propozycje zabaw.

Zapraszamy na stronę internetową magazynu: http://www.mojprzedszkolak.com.pl/
oraz na facebooka: https://www.facebook.com/MojPrzedszkolak 
A tutaj możecie bezpośrednio pobrać czasopismo:
http://land.e-forum.pl/moj-przedszkolak/?promo=3938/14&f=email&krea=30

Komentarze

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty