To Wy tworzycie MwG! :)


Moi mili. Od dłuższego czasu chodził mi po głowie ten pomysł, aż dziś postanowiłam wcielić go w życie. Już na samym początku działalności naszej społeczności podkreślałam, że to właśnie Wy tworzycie Mamę w Glanach - Wasze historie, zdjęcia, Wasze dzieci. Niniejszym rozpoczynam cykl, w którym będziemy pisać o Was! :)

Każdy z nas (Was), posiada jakieś zainteresowania, pasje, ciekawe zajęcia.
Jeżeli pracujesz jako tatuażysta, blogujesz, robisz genialny makijaż, fotografujesz, wyczarowujesz maleńkie dzieła sztuki na paznokciach, szyjesz, tworzysz biżuterię, jesteś modelką/modelem alternatywnym, masz swój zespół muzyczny, jesteś nauczycielką, pisarzem, grafikiem, lekarzem, adwokatem, kucharką, najszczęśliwszą w świecie kurą domową, i chcesz się tym pochwalić - pisz! :D


Poświęcimy każdą notkę jednej osobie. Możesz podesłać nam gotowy tekst, lub zwyczajnie dać znać, że chciałbyś/chciałabyś - resztę z Ciebie wyciągniemy :D Fajnie by było nadmienić, jak łączysz swoją pasję, zajęcie z alternatywnym stylem i rodzicielstwem. Zdjęcia mile widziane! Zareklamujemy Waszą stronkę, bloga, usługę - cokolwiek (odwdzięczenie się mile widziane).





Co Wy na to? :)


Komentarze

  1. pomysł zajebisty;) każdy z nas jest w każym calu jedyny niepowtartzalny i wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł! :)
    Mam nadzieję, że w ten sposób dowiem się o wielu ciekawych osobach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pozostaje jedynie kibicować, by jak najwięcej osób się do Was zgłosiło :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty