Alternatywni rodzice cz.1 - v!ckyxvamp!re


Pierwszą z alternatywnych mam, która zechciała podzielić się z nami swoimi dokonaniami, pasjami i przemyśleniami, jest La Catrina Angelika Bogatko, funkcjonująca w blogosferze jako v!ckyxvamp!re.

"Postanowiłam na nowo otworzyć bloga. Wydaje mi się, że bardziej kobiety się nim zainteresują, bo będzie o zdrowym stylu życia, min. pokaże swoje zmagania (udane :)) z ciałem po ciąży, kilka słów o polecanych kosmetykach, wykonuję makijaże, uwielbiam robić torty, rysować i wiele innych. Taki mój nudny świat, którym chciałabym się podzielić".

Tak v!ckyxvamp!re pisze o sobie samej :)
 

Mama w Glanach zrobiła jednak małe śledztwo blogowo-facebookowe (za pozwoleniem zainteresowanej) i odkryła, że Catrina jest nazbyt skromna. Jej makijaże są absolutnie fantastyczne! Chwaliła się nawet jednym na naszym fp z okazji halloween.


Zdjęcie należy do Catriny i zostało zapożyczone za jej pozwoleniem.


Blog porusza różnorodne tematy, jednak nie spobób przejść obojętnie obok postów kulinarnych. Ja jestem totalnym beztalenciem, jeśli chodzi o kuchnie i wypieki. Catrina świetnie radzi sobie nawet z królem deserów - tortem! Niesamowite wrażenie robi ten tęczowy, jaki zrobiła na rodzinną uroczystość.
 

Zdjęcie należy do Catriny i zostało zapożyczone za jej pozwoleniem.

 

Każdy wpis jest dodatkowo upiększony fajnymi zdjęciami; widać, że autorkę bawi to, co robi. Widziałam też na fb jedną z jej prac plastycznych, co w połączeniu z fotografiami, dekoracjami ciast i makijażem przedstawia nam autorkę jako osóbkę o niezwykłych umiejętnościach manualnych! Zawsze ogromnie podziwiałam ludzi uzdolnionych w tym kierunku (pewnie dlatego, że sama tak nie potrafię :P)

Każda z mam z pewnością zmaga się z powrotem do przedciążowej figury. Na blogu będziemy mogli znaleźć sposoby, z pomocą których v!ckyxvamp!re doszła do formy. A przyznać trzeba, że udało się jej to wspaniale. Jak ona, zwykła mama sobie poradziła z takim wyzwaniem, to każda z nas może :)


"Synek ma dopiero 15 miesięcy, ale już powoli go uczę gry na gitarze (teoretycznie ^^), klikamy na keyboardzie, za jakiś czas wyciągnę swoją starą deskorolkę i spróbuję go zachęcić:)"


Catrina jest mamą fantastycznego chłopczyka, od urodzenia przekazuje mu wszystkie cenne wartości i zaszczepia w nim sympatię do rockowej muzyki. Twierdzi, że jej świat jest zwykły i pisze o sprawach bardzo powszednich, jednak uważam, że miło jest poczytać coś o osóbkach tak zwyczajnych jak my, dowiedzieć się, jak żyją, taka "zwyczajność" i rodzinna sielanka nie raz wymaga ogromnego nakładu pracy i poświęcenia.

Serdecznie zapraszamy na bloga Catriny, oraz facebooka z nim powiązanego.
http://vickyxvampire.blogspot.com/
https://www.facebook.com/motylechcalatac?ref=hl


Komentarze

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty