Ogólnopolskie Targi Mody Alternatywnej Dark Market ;)


Alternatywni rodzice (i nie tylko, bo wiem, że wiele różnych osóbek zagląda na tego bloga)!


Chcemy serdecznie zaprosić Was do udziału w Targach Mody Alternatywnej Dark Market.



Pamiętam doskonale, jak kilka lat temu przeczytałam o Targach na dosłownie kilka dni po ich zakończeniu. Od tego czasu przysięgam sobie, że "następnym razem pojadę!" ;) Jednak w tym roku powstrzymała mnie uroczystość rodzinna. No trudno, następnego razu nie odpuszczę!

Dark Market to świetna okazja na uzupełnienie swej szafy przed zbliżającym się Castle Party (i innymi festiwalami plenerowymi). Jednak oprócz ciuchów, gorsetów, dodatków i biżuterii, na targach można znaleźć coś o wiele cenniejszego... Nowe znajomości! Wymiana doświadczeń między ludźmi o podobnym stylu, zainteresowaniach jest czymś bezcennym. 
W tym roku na Dark Markecie spotkacie takich wystawców jak Rebel Madness, Burleska, Raven Market, Barwy Nocy, Veil.pl, Nietoperzownia, DeathlessCorsets i wielu innych, fantastycznych, zdolnych ludzi!




Targi już od jakiegoś czasu przestały być tylko nastawione na handel. W tym roku ponownie będzie można zobaczyć wybory Miss Poison Girl, zobaczyć niesamowitą, interaktywną wystawę zwierząt egzotycznych, oddać się w ręce wizażystów (za darmo!!!). 
Po targach organizatorzy zapraszają na imprezę VAMPIRIADA.

Miejsce: Voodoo Club Bema 65 Warszawa 
Czas: 12.00-20.00
Cena: Bilet 5zł


Event nie do przegapienia. Wejściówka to jedynie 5 zł! Organizatorzy przygotowali jednak możliwość wejścia za darmo, jeżeli przyprowadzimy określoną liczbę znajomych. 
Już Wam zazdroszczę uczestnictwa w Targach, ja poczekam jeszcze rok :D

 
Szczegóły:
www.darkmarket.eu
Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/458622380932193/
FP: https://www.facebook.com/targidarkmarket

Komentarze

  1. O kurczę, świetna sprawa! Mam nadzieję, że kiedyś te targi będą tak popularne, że będą nie tylko w Warszawie, ale również w innych miastach Polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie widzę potrzeby rozrzucania tego na inne miasta, ale warto odwiedzić taki event. Teraz jest już 8ma edycja, ja od drugiej marzę, żeby pojechać, ale zawsze coś :P

      Usuń
  2. dlaczego w Wawie...... pół dnia zająłby mi sam dojazd do:) aż żal nie pojechać i czegoś nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez dojazd zajalby 2,5 godziny, ale warto :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty