Blog Roku 2013 - podsumowanie.


Postanowiłam zrobić małe statystyczne podsumowanie naszego udziału w konkursie Blog Roku 2013.
Do kategorii "Ja i moje życie", do której przynależał blog Mama w Glanach, zgłoszono 640 różnych blogów.
Na nasz oddano 5 głosów. Mało? No niewiele, ale - jako świeżo upieczona optymistka - znalazłam wiele pozytywnych cech tego całego zamieszania.


5 głosów x 1,23zł (koszt smsa) = 6,15 zł
O tyle właśnie zasililiśmy konto Łódzkiej Fundacji Gajusz, która prowadzi hospicjum dla dzieci osieroconych.
Niektórzy powiedzą, że to tyle co nic. Wierzcie na słowo - wiem z doświadczenia, że czasami 6 zł musi starczyć na tydzień życia.
  Poza tym takich blogów - z niewielką ilością głosów - były całe setki! Złotówka do złotówki i uzbierają się grube tysiące (w zeszłorocznej edycji niemal 40 tys złotych)!


Co Mama w Glanach zyskała na udziale w konkursie?
Statystyki donoszą, że liczba wejść z platformy blogroku.pl na naszego bloga wynosiła 80!
To potencjalnie 80 osób, które w jakiś sposób zainteresowały się naszą ideą, może co-nieco przeczytały, może kilka z nich zostanie z nami na dłużej.


Innymi słowy - warto było! :)
I dziękuję tym 5ciu osobom za wsparcie :*

Komentarze

  1. Szczytny cel, że pieniądze trafiły na konto fundacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na pewno zostanę na dłużej;) zwłaszcza że sama jestem alternatywną mamą;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty