Blog Roku 2013 - GŁOSOWANIE!


 http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/mama-w-glanach,5dm,blog.html



Kochani! Jeżeli uważacie, że...

  • należy uświadamiać polskie społeczeństwo, iż alternatywni rodzice są odpowiedzialni, dojrzali i kochający;
  • pora wypowiedzieć wojnę nagonce na ciekawie wyglądających rodziców, jaka panuje na oddziałach położniczych, placach zabaw, w przedszkolach;
  • dość traktowania rodziców z tatuażami, kolczykami, irokezami jako "margines społeczny";
  • nasza idea propagowania tolerancji ma sens,


GŁOSUJCIE!!!


Wyślijcie SMS o treści A00099 (A zero zero zero dziewięć dziewięć) na numer 7122 
Koszt to jedyne 1,23 zł :)

Ten etap konkursu zakończy się 6 lutego o godz. 12:00.

Każdy jeden oddany głos będzie dla nas prawdziwym sukcesem i za każdy jeden już teraz bardzo serdecznie dziękujemy!!! :)


Komentarze

  1. pośle na 100%;))))))))

    popieram w 100% twoją notę....

    choć podejście się już ciut zmienia na pozytyw. kiedy poszłam zaspisywać starszaka.....choć przyszłam we fioletowych włosach i butach nabjianych kolcami nikt na mnie dziwnie nie patrzył. myślę nawet że tacy alternatywni awangardowi rodzice w pewnym sensie są lepsi...... od samego początku dzieci uczą się tolerancji wobec wszystkiego co inne co różniące się od reszty...wręcz wysysają to z mlekiem matki bo tacy rodzice sami są tolerancyjni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienia się, ale wciąż tej tolerancji za mało...

      Dzięki! :*

      Usuń
  2. Właśnie znalazłam Twojego bloga i jako mama półroczniaka zapiszczałam z radości.

    Bo wiele się zmieniło, odkąd jestem mamą, a na pewno nie przestałam być sobą. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło :) Wpadaj często i ucałuj maleństwo :)

      Usuń
  3. Witaj :) od jakiegos czasu obserwuje Twojego bloga, poniewaz jest bardzo interesujacy i porusza nigdzie dotad nie poruszany temat, a przy okazji trzyma sie klimatu, w jakim ja prowadze bloga. Z przyjemnoscia zareklamowalabym "Mame w glanach" u siebie na blogu oraz fanpagu, jako ze moj "kacik" ma na celu reklame m.in alternatywnych blogow. Jelsi sie zgadzasz, skontaktuj sie ze mna poprzez formularz na moim blogu : darkpassionofme.blogspot.com. Do sklikania (mam nadzieje) i powodzenia w konkursie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty