LBA po raz drugi... i trzeci :)



W ostatnim miesiącu dostałyśmy aż dwie nominacje do Liebster Blog Awards. Przez świąteczny rwetes nie miałyśmy zbyt wiele czasu, żeby stworzyć odpowiedzi, ale dziś nadrabiamy (a raczej będą to odpowiedzi jednej z adminek :P). W kwestii przypomnienia:

Wyróżnienie Liebster Blog Award jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerkom lub blogerom jako uznanie za ”dobrze wykonaną robotę” Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za wyróżnienie i jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Mademoiselle Mana w imieniu bloga http://www.blog.czerwony-mlyn.pl zadała nam pytania:

1.Co sądzisz o blogu od którego dostałaś nominację?
 Czerwony Młyn – szczątki znajomości języka francuskiego od razu podsuwają mi tłumaczenie na „Moulin Rouge”. Skojarzenia: Paryż, burleska, gorsety. Blog jest polską skarbnicą wiedzy na tematy bardzo kobiece, bardzo mnie bliskie. Zaglądam tam już od jakiegoś czasu, najczęściej czytam recenzje gorsetów. Warto zauważyć, że blog współpracuje z najbardziej znakomitymi twórcami biżuterii alternatywnej, sklepami z takąż odzieżą. Bardzo ciekawe miejsce dla wszystkich lubiących takie klimaty.
2. Jak długo blogujesz?
   
Jako „Mama w Glanach” od sierpnia. Prowadziłam jeszcze photobloga, z przerwami od 2007 roku :)
3. Jak to się stało, że zaczęłaś blogować?
   
Do założenia obecnego bloga skłoniła mnie potrzeba pokazania społeczeństwu, że mroczni, ogólnie
    rzecz ujmując alternatywni rodzice nie są potworami, czy psychopatami, a wręcz przeciwnie :)
4. Ulubiony film, i dlaczego.
    „Rytuał” – bo zmienił moje życie. Oraz „The Raven” – gdyż ostatnio mam fazę na twórczość E.A. Poe.
5.  Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
     Bardziej poprawnie – bez kogo. Bez mojego synka i moich przyjaciół.
6. Ulubiony rodzaj muzyki?
   
Nie znam się na gatunkach zbyt dobrze, ale symfoniczny metal, pagan/folk metal, doom metal…
    Bardzo lubię też muzykę klasyczną, średniowieczną.
7. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania?
     Chyba nie ma kogoś takiego, staram się wytyczać własne szlaki, niż naśladować innych.
8. Jakie jest Twoje hobby?
    Czytanie, pozowanie do zdjęć, słuchanie muzyki.
9. Ulubiona pora roku?
   
Lato, stanowczo lato. Oraz wczesna jesień :)
10. Jakiego rodzaju ludzi nie lubisz?
    
Fałszywych, zachłannych, egoistycznych.
11. Koncerty czy słuchanie płyty zespołu w domu?
      Uwielbiam być na koncertach, choć tak rzadko mam ku temu okazję… Ta energia, entuzjazm, radość przebywania i zabawy z ludźmi nam podobnymi… Coś wspaniałego. Każdy taki koncert kończy się później tygodniowym unieruchomieniem karku, ale kocham machać włosami (tu przepraszam wszystkich, którzy mieli okazję wplątać się w moje niekrótkie, rude kudły:))
Ale kameralne słuchanie płyt to coś, co MUSI poprzedzić każdy koncert. Nie idę na koncert nieprzygotowana – uczę się tekstów, muzyki, porównuję, wyłapuję zmiany. Odpowiednie emocje, głębię utworu chyba najlepiej odnaleźć w domowym zaciszu. A na koncercie radować się z faktu, że nie jesteśmy jedyni, którzy owe odczucia odnaleźli.



30-tka w imieniu bloga http://mojelatatrzydzieste.blogspot.com zadała nam takie:

1.       Jak nagradzasz siebie?
Hm… Mam z tym problem. Chwila relaksu przy muzyce, kąpiel, coś w ten deseń.
2.       Co w tym momencie jest w Twojej torebce?
Jest pusta, gdyż nie znoszę torebek. Noszę, gdy muszę i wówczas wrzucam do niej telefon i portfel J
3.       Dlaczego jesteś wyjątkowa?
Bo mam wyjątkowo dobre serduszko :P
4.       Bez czego nie wychodzisz z domu, a jak tego zapomnisz to MUSISZ się wrócić?
Telefon. Stanowczo.
5.       Czego nie lubisz dostawać w prezencie?
Hm… Czegoś, przez co mogłabym mieć wyrzuty, że było dla darczyńcy zbyt drogie. Obraziłabym się za jakieś akcesoria kuchenne (bo nie znoszę gotować) :P
6.       Jaki jest Twój ulubiony zapach?
Truskawek i pomarańczy, frezji i fiołków :)
7.       Cofasz się w czasie, siedzisz przy stole z Kleopatrą. O czym rozmawiacie?
O kąpielach w mleku, o władzy.
8.       Jaką komedię mi polecasz?
Nie znoszę komedii, więc niestety nie umiem nic polecić  :( Świetnie się bawię na filmach pełnych sarkazmu i ironii. Chociaż… z animowanych… „Krudowie” :)
9.       Jakiej nowej umiejętności chciałabyś się nauczyć?
Obsługi lustrzanki cyfrowej, mam takowe lekcje obiecane :)
10.   Jaki jest Twój ulubiony cytat?
„You are not alone” – z filmu „Rytuał”.
11.   Czym jest wg Ciebie próżność?
Próżność… Coś jak z ocenianiem książki po okładce. Powierzchowność połączona z odpowiednio paskudną dawką egoizmu.


Niestety teraz nie mogę nikogo nominować, gdyż ostatnio uczyniłam to niemal ze wszystkimi blogami, jakie obserwujemy. Dlatego – jeśli tylko macie ochotę – odpowiedzcie na pytania Wy, drodzy czytelnicy :)

1. Co sądzisz o naszym blogu?
2.  Od jakiego czasu należysz do grona blogowiczów?
3. Ulubiona bajka z dzieciństwa (pytanie dotyczy książki, nie filmu animowanego)
4. Gdybyś musiał/a zrezygnować z jakiegoś urządzenia niezbędnego w XXI wieku, co by to było?
5. Najdroższe ubranie, jakie kiedykolwiek sobie sprawiłaś/eś (nie licząc sukni ślubnej/garnituru)
6. Najlepiej odpoczywam w…
7. Bliższe Ci są nauki ścisłe, czy humanistyczne?
8. Największy bałagan mam…
9. Ulubiona potrawa.
10. Czym dla Ciebie jest Twój blog?
11. Ostatnia przeczytana książka, to…

Komentarze

  1. To ja odpowiem :)

    1. Co sądzisz o naszym blogu? Jest maksymalnie mroczny, straszny brrr. Pomimo to bardzo go lubię :). Jest wyjątkowy :). Kojarzy mi się z koleżanką głównej bohaterki filmu "27 sukienek". Główna bohaterka organizowała jakieś mroczne wesele.
    2. Od jakiego czasu należysz do grona blogowiczów? Mojego bloga założyłam we wrześniu 2013r., ale rozkręciłam się pod koniec listopada.
    3. Ulubiona bajka z dzieciństwa (pytanie dotyczy książki, nie filmu animowanego). Nie pamiętam tytułu. Była o jakiś przygodach dwójki dzieci i chyba psa. Miała czerwoną okładkę, jakby z materiału. Koleżanka wrzuciła mi ją do błota :(. Bardzo to przeżyłam.
    4. Gdybyś musiał/a zrezygnować z jakiegoś urządzenia niezbędnego w XXI wieku, co by to było? Telewizor. Ale czy on jest niezbędny? z komputera nie bo jak będę bloga pisać :P? Może z lodówki? W sumie zimą można chłodzić rzeczy na balkonie, a latem kupować codziennie :).
    5. Najdroższe ubranie, jakie kiedykolwiek sobie sprawiłaś/eś (nie licząc sukni ślubnej/garnituru). Ojej suknia ślubna to było mega szaleństwo :P. Płaszcz z dużą zawartością wełny.
    6. Najlepiej odpoczywam w.... wannie pełnej gorącej wody, a wokół świeczki.
    7. Bliższe Ci są nauki ścisłe, czy humanistyczne? Ścisłe.
    8. Największy bałagan mam…wśród wypranych ubrań czekających na wyprasowanie.
    9. Ulubiona potrawa. Hmmm ostatnio placki ziemniaczane z gulaszem, serem żółtym i kapustą kiszoną
    10. Czym dla Ciebie jest Twój blog? Relaksem, miejscem gdzie mogę zostawić na wieczność moje przeżycia.
    11. Ostatnia przeczytana książka, to… Kto zabrał mój ser? (nie jest to bajka dla dzieci :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Co sądzisz o naszym blogu?- Jeden z najlepszych jakie widziałam
    2. Od jakiego czasu należysz do grona blogowiczów?- Ogólnie? Chyba z 10 lat
    3. Ulubiona bajka z dzieciństwa (pytanie dotyczy książki, nie filmu animowanego) Muminki
    4. Gdybyś musiał/a zrezygnować z jakiegoś urządzenia niezbędnego w XXI wieku, co by to było? Telewizor
    5. Najdroższe ubranie, jakie kiedykolwiek sobie sprawiłaś/eś (nie licząc sukni ślubnej/garnituru) Nie jestem zwolenniczką, by wydawać jak najwiecej. Ubrania nie kupuję drogo, buty to już inna sprawa
    6. Najlepiej odpoczywam w…Niemczech
    7. Bliższe Ci są nauki ścisłe, czy humanistyczne? Humanistyczne
    8. Największy bałagan mam…w szafie z ciuchami
    9. Ulubiona potrawa. wawrzywa w curry
    10. Czym dla Ciebie jest Twój blog? Teraz nie funkcjonuje ale miejscem gdzie mogę napisać co myślę
    11. Ostatnia przeczytana książka, to…Ja jestem Halderd

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty