Makijaże na Halloween!

Tym razem notka o makijażach. Halloween to nie tylko kostiumy - nawet ten najbardziej dopracowany warto podkreślić upiornym make-upem ;) Przedstawimy kilka różnych opcji, zarówno dla dzieciaczków, jak i dla dorosłych (zwłaszcza mam):


Propozycje dla dzieci:


Dyniowa królewna - ach te rzęsy :)
 
 
 

Nietoperek - prosto i efektownie
 
 
 
 

Maska Spidermana
 
 
 
 

Strrrraaaasznie fantastyczny makijaż!
 
 
 
 

Mała Wiedźma :)
 
 
 
 

Wygląda na prosty do zrobienia :)
 
 
 
 

Ileż w tej Wiedźmie elegancji!
 
 
 
 

Prosto, a i tak fajnie!
 
 
 
 

Oli jako wampirek - dzieło Martyny




Oli - Zombie, również dzieło Martyny




Mały przystojniaczek :)
Pomaluję tak synka, jak mi pozwoli :)





Teraz kilka propozycji dla dorosłych.

Zacznijmy od hitu ostatnich lat - makijażu La Catrina/Dia de los muertos:

 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 







Oto troszkę inne przykłady upiornych make-upów:

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 







Czerpcie inspiracje z powyższych, twórzcie własne propozycje najlepszego makijażu na Halloween!
Ponownie jak w poprzedniej notce radzimy się postarać, niespodzianka organizowana wraz z Family in Black coraz bliżej!!! :)

Komentarze

  1. Gdy sobie przypomnę mój makijaż z szkolnego halloween to mi wstyd ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) pozdrawiam :) Trafiłam przypadkiem na Twój blog , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty