Sprawy organizacyjne :)


Witajcie kochani!

Będzie to notka typowo organizacyjna, dlatego bardzo proszę, żebyście wszyscy ją przeczytali (pomimo jej objętości) : )

Będąc w ciąży i po narodzinach synka słyszałam: „Zacznij ubierać się kolorowo!” „Zdejmij te krzyże/kolce/glany, to nie wypada!” „Matce nie wypada!” „Dorośnij!” „Tatuaż? Zgłupiałaś? Co ludzie powiedzą, przecież masz dziecko!”

No właśnie. Mam dziecko. Ale czy naprawdę kolor moich ubrań, moje ozdoby, biżuteria, wpływają na to, jaką jestem mamą? Czy byłabym lepsza porzucając swoją własną wartość? Myślę, że efekt byłby zupełnie odwrotny. Wyrzekając się swojej natury unieszczęśliwiłabym siebie, czyniąc to samo z moim maleństwem.

Jestem inna. Wyjątkowa. Ale nie nienormalna. Nie istnieje coś takiego, jak jedna, wytyczona norma w sposobie ubierania się, życia, czy wychowywania dzieci. Każdy człowiek ma PRAWO do wolności. Doświadczenia własne oraz innych dziewcząt, które przez ten czas poznałam, skłoniły mnie do założenia tego bloga, który jest nieodłączną częścią facebookowego fanpage.
Mają one na celu przede wszystkim zjednoczenie mam, tatusiów, na których społeczeństwo wywiera niezdrową presję. Pragnę zaoferować wzajemne wsparcie, motywujące rady, historie (także Wasze, jeżeli tylko zechcecie się z nami nimi podzielić). Będziemy dodawać zdjęcia, grafiki, które upewnią nas w tym, że przez naszą wyjątkowość, dzieci zyskują – uczą się tolerancji, indywidualizmu.

Zapraszam do polubienia naszego fanpage’a zarówno mamy czy tatusiów -  gotów, metali, punków, rasta, rockabilly, rodziców wytatuowanych, z kolczykami czy innymi modyfikacjami, rodziców ogólnie mówiąc alternatywnych, wyjątkowych, wyróżniających się. A także osoby, które po prostu popierają naszą ideę pokazania społeczeństwu, że nasz wygląd, czy odmienny styl życia nie wpływa negatywnie na jakość naszego macierzyństwa/ojcostwa.

Zapraszam młodych rodziców, takich, którzy dopiero spodziewają się dziecka, pary, które planują dziecko, a także rodziców, którzy już odchowali swoje pociechy i chcą podzielić się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem.

Przysyłajcie nam w wiadomości prywatnej na facebooku Wasze historie, zdjęcia, filmiki, grafiki znalezione w sieci. Niech Polska zobaczy, że jesteśmy siłą ; )

Komentarze

  1. Hurrra, w końcu zaczynamy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z przyjemnością będę śledzić, chociaż to już nie mój styl, to mam w szafce ukochaną parę glanów i chętnie zakładam je do czarnych bojówek, kiedy latam na spacery z potomkami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty