Liebster Blog Awards po raz... Dziewiąty


Dostałam nominację do kolejnego Liebster Blog Award. Od kogo? Od Ewy z mamaniezwyboru.pl. Dzięki serdeczne! 

Oto jej pytania:

1. Jaki typ bloga prowadzisz?

 Prowadzę bloga głównie parentingowego, choć przemycam tam trochę swojego ja.


2. Dlaczego zdecydowałaś/eś się akurat na ten rodzaj?

 Nie wybierałam rodzaju. Piszę chyba o tym, co mi najbliższe - tak naprawdę bloga trudno mi wcisnąć w jakieś ramy gatunkowe. To się jakoś samo zadziało.

3. Skąd pomysł na nazwę Twojego bloga?

 Ta historia przewijała się tu już kilka razy :) Koledzy z klasy z liceum zacieszali na samą myśl, że będę mamą w glanach (ciąża w klasie maturalnej, kiedy to glany były moim nieodłącznym elementem codziennego ubioru). Niewiele wówczas takich mam chadzało po ulicach mojego miasta - dlatego spodobało mi się to określenie. Glany okazały się na tyle praktyczne w ciąży i później, że nie mogłam ich pominąć :)

4. Od kiedy prowadzisz swojego bloga?

 Dwa lata i dziewięć dni :P

5. Trzy słowa, które kojarzą Ci się z byciem blogerem?

 Post, wyświetlenia, czytelnicy.

6. Jakie są Twoje inne pasje?

 Obawiam się, że pożałujesz tego pytania! :D Moda XIX wieku to taki mój konik. Ponadto... dzierganie, handmade wszelaki (szycie, scrapbooking), czytanie książek, muzyka metalowa, Harry Potter, lubię czasem popozować do zdjęć, czasem je porobić... Ponadto literatura polska, poezja... Moja obecna praca też!

7. W życiu kierujesz się bardziej sercem czy rozumem?

 Sercem, stanowczo. Jak to mówią - jak się ma miękkie serce, trzeba mieć twardą dupę.

8. Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?

 Hm... Kiedy wygrywam konkurs szkolny na napisanie własnej książki :P Sama nie wiem - pewnie wiele było radosnych chwil.

9. Twój ulubiony zapach to?

Zapach skóry głowy mojego synka :) Nic mnie tak nie uspokaja, jak ten zapach. W ogóle lubię zapach niemowlaczków :) Zapach skóry mojego mężczyzny. Lubię zapach truskawek, pomarańczy, fiołków, bzu i frezji. Zapach wiosennego wiatru ogrzanego promieniami słońca, niosącego w sobie wilgotność traw i gleby... Zapach siana. Nie padnie tu nazwa perfum, bo te mi są obojętne :)

10. Jaki utwór muzyczny, który pomaga Ci przetrwać ciężki dzień?

 Wiele ich, w zależności od przyczyny ciężkości dnia. Wymienienie ich wszystkich zajęłoby mi masę czasu, ale bardzo często wracam do "This will make you love again" IAMX, "Latawce" Żywiołaka oraz "Sear me III" My Dying Bride. No i moja ukochana EPICA - lekiem na wszelkie zło.

11. Jaka jest Twoja ulubiona kawa?

 Nie lubię kawy :P Tak, wiem, dziwna jestem - ale serio, nie piję kawy wcale a wcale :P



Moje pytania:

1. Co cię do mnie przywiodło - jak bardzo zbłądziłaś w Internetach, że trafiłaś na Mamę w Glanach?

2.  Co poza blogosferą, światem wirtualnym - czyli czym się zajmujesz w realnym życiu?

3. Co myślisz o spotkaniach blogerów w realnym świecie?

4. Twoje manie, natręctwa - podziel się, nie ma normalnych ludzi xD

5. Poleć mi książkę, która dla Ciebie jest najważniejszą książką w życiu.

6. Jaką masz filozofię życia - jakieś motto przewodnie, kierunek?

7. Gdybyś miała możliwość nauczyć się zupełnie za darmo jakiejś nowej rzeczy, co by to było?

8. Ostatni koncert, na którym byłam to...

9. Nie ma dla Ciebie dnia bez...?

10. Najgłupsza piosenka, jaka kiedyś Ci się podobała, a teraz masz mdłości na pierwsze dźwięki to...? (Nie wstydź się, ja kiedyś szalałam przy CHICICHICITA! To nic, że miałam 5 lat :P)


Czujcie się nominowani... WSZYSCY!

Komentarze

  1. Nie jestem miłośniczką zabaw łańcuszkowych, ale na pierwsze pytanie odpowiem bo to ciekawa historia. Zajrzałam sobie w statystyki własnego bloga i zostałam uświadomiona, że ktoś trafił do mnie przez Wujka Google'a dzięki zapytaniu "Prześladują mnie metalowcy". Aż sama musiałam sama to wyszukać by sprawdzić czy się znajdę w tej sposób. Nie znalazłam, ale gdzieś na 3 czy 4 stronie wyskoczył mi twój blog :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. ad 1 - bo lubię czarne
    ad 2 - pracuję i samotnie wychowuję dwoje dzieci
    ad 3 - jak najbardziej;)
    ad 4 - nie wiem;P
    ad 5 - Kinga wszystko co stworzył. ale nie dlatego że najwązniejsze - najulubieńsze ;)
    ad 6 - hehe;) po trupach do celu;))))) - by osiągnąć co chcę niszczę wszystko i wszystkich na swojej drodze. jestem bezwzględna kiedy trzeba
    ad 7 - kravmaga. albo dobre wyszkolenie ze strzelania.
    ad 8 - to jeszcze przede mną;))
    ad 9 - kawy..... kawę to bym dożylnie podłączyła
    ad 10 - nie pamiętam:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? Zostaw ślad - skomentuj, udostępnij, bardzo mi to pomoże w rozwoju bloga!

Chcesz więcej? Archiwum jest Twoje! Zajrzyj do zakładek i dowiedz się, jaka jest misja MwG! \m/

Popularne posty